środa, 10 czerwca 2015

Lewa Burta Andrzeja - LBA od Cleo!

Dzisiaj tak na szybkiego, tylko z LBA od Cleo, za co jej dziękuję bardzo. :3


   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

A więc pytania od Cleo i moje odpowiedzi: 

  1. Co aktualnie czytasz?
Właśnie skończyłam "Wilka" od pani Miszczuk, następnie zabieram się wreszcie do skończenia "Czerwonej Królowej".
   2. Lubisz, gdy na dworze panuje 30 st. C?
Nope. Wolę siedzieć w swoim zimnym, fajnym pokoiku i robić to, co lubię. Chociaż czasem miło jest posiedzieć na dworze. 
   3. Masz plany na wakacje?
Nie, ale chciałabym. 
   4. Co bardzo chciałabyś zrobić przed ukończeniem dwudziestego piątego roku życia?
Dużo, dużo rzeczy. Między innymi wymyślić historię, która podbije serca wszystkich i ją wydać. Zwiedzić Londyn i Francję, spotkać wreszcie małą ekipę z blogspota, wziąć się w garść i skończyć Łowcę, wybrać dobrą szkołę pogimnazjalną i być może się przeprowadzić. Matko, nie wiem, jak długo możnaby jeszcze wymieniać. Mam czas. >D
   5. Gdybyś mogła wybrać, w jakim świecie chciałabyś żyć?
Sama nie wiem. Przemknęło mi przez myśl, że w Reverentii, bo demony, ale za chwilę oprzytomniałam *bo demony*. Może miejsce akcji WCN. Albo 3/4 demona. Ou yea. A może... miasteczko, w którym rozgrywa się Łowca *spotkać Asa, Sally i Astleya - huehuehue*. 
A ze światów przedstawionych w książkach już wydanych? LOS DIABLOOOOOS! Azazel i Beleth, chodźcie do mnieee!
   6. Ostatnio obejrzany film?
Rzadko kiedy oglądam filmy, więc trudno mi na to pytanie odpowiedzieć. Oglądnęłam w sobotę połowę "Odlotu", liczy się? :P
   7. Miewasz poważne kryzysy, jeśli chodzi o wenę?
Hm. Sama nie wiem. Czasami to, co dzieje się w moim życiu przekłada się na to, jak i co piszę. Obecnie mam kryzys w pisaniu, to wiem, ale czy poważny? Po prostu nie mam za bardzo czasu na pisanie, a lenistwo też robi swoje. Dla pocieszenia nie zaprzestałam pisać całkowicie, bo codziennie wymieniam z Naffem fabułę do trójki jeszcze bez nazwy. A może to już czwórka?
   8. Ilość opowiadań/rozdziałów, jaką jesteś w stanie napisać w przeciągu jednego miesiąca?
Różnie to bywa. Jeśli tylko mi się chce, mogę napisać dużo rozdziałów. Ale nie liczę ich, więc nie powiem. :P
   9. Masz ulubiony rodzaj herbaty?
Lipton owoce leśne, który przesłała mi kiedyś Naff. Huhu. <3
   10. Miasto, w którym chciałabyś wylądować i poświęcić się pisaniu?
Pytasz o miasto, więc mojego miejsca zamieszkania podać nie mogę. Najprawdopodobniej byłby to Londyn, bo zawsze chciałam tam pojechać *no tak, patrz wyżej* lub Paryż. Patrzenie na Big Bena lub wieżę Eiffla i pisanie kolejnych słów - bosko!
   11. Myślałaś kiedyś nad napisaniem cyklu opowiadań? Jeśli tak, to o czym by on był?
Myślałam o tym przez chwilę, kiedy pisałam z Aktiną o pomyśle na historię Rose z Łowcy, która miała być osobnym opowiadaniem. Byłaby zbiorem wszystkich shotów do Łowcy, ale... wątpię, żebym kiedyś coś takiego napisała. Pomysł z Rose wyparował, zostały nieliczne szczegóły. Chociaż cykl opowiadań nie jest zły. Jeśli rozwinęłabym się w pisaniu do dobrego stopnia i miałabym pomysł to w sumie... czemu nie?

Dziękuję raz jeszcze Cleo za nominację. <3 Sama nie nominuję nikogo, bo jutro ostatnia część próbnych. To by było na tyle. Bajos~

2 komentarze:

  1. Nie dziękuj. ;)
    Spotkać małą ekipę z blogspota - to także moje małe marzenie! Z Naff widzę się po raz drugi już niedługo, pomyślimy nad wypadem do Was :3
    Uśmiechnęłam się przy tej Reverentii :D To byłoby ciekawe doświadczenie, choć pewnie przy okazji zabiłabym Vaila. No nic.
    Królik, lipton owoce leśne właśnie zalega u mnie na biurku i się do mnie uśmiecha :D
    To ja chcę do Londynu z Tobą i Naff! I jeszcze weźmy Abby i Żydzia! I kto tam się jeszcze nawinie :3
    Cykl z Rose Loragx... Już to lubię! :3 Choć chwila... Czy Astley (Rook) i Rose też noszą nazwisko Loragx? Bo po kłamstwach Lucka pewna nie jestem.

    Dziękuję za odpowiedzi! :*
    Powodzenia na próbnych!
    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Reverentia? Życie wśród krzaczków, które chcą cię zmacać, życie bez światła i... i z demonami ;____;? Oj, nie XD. Wiem, czemu miejsce akcji WCN i 3/4! BO SORIEL XD!
    To już chyba czwórka, Królik XD. Ten moment, kiedy nie skończyło się nawet 2 i 3 części, a pisze się już 4 buahah. COOO. Na dodatek stworzyło się całe drzewo genealogiczne rodu Blackwellów i Tranthamów XD! I... i te zawiłe historie typu: uciszona 14-latka, 16-latka, rodzinne konflikty, dziecko z wujkiem... Oj, tam oj XD!
    O, lubisz liptonka owoce leśne. Ja w sumie miałam średni stosunek do tej herbaty XD!
    Fajnie byłoby się wreszcie spotkać ;____; pokładałam nadzieję w twoich rodzicach, ale cóż ;____; może jakoś potajemnie uda nam się wykraść z Cleo w twoje progi >D

    OdpowiedzUsuń

"- Ile to psychopatów można dziś spotkać na ulicach."

Każdy komentarz mnie motywuje, więc za każdy z osobna dziękuję! ^_____^